Ринок заморозки хлібопекарської та кондитерської продукції
  • 8 октября, 2020

На думку експертів, ринок замороженої продукції ще не досяг зрілості, і на його подальше становлення вплине цілий ряд факторів. Це і розвиток нових форматів торгівлі та надання послуг, і поява міні-пекарень в торгових центрах і магазинах, і розвиток приватних пекарень та хлібних бутіків.

Мода на домашню випічку та популяризація здорового способу життя також зіграють свою роль в розширенні асортименту заморозки. За даними аналітичної компанії «IndexBox» на початок 2019 року, більше половини замороженої продукції становили борошняні кондитерські вироби, близько 20% припадало на заморожений хліб, а частка напівфабрикатів із здобного тіста була близько 15%. Ще 10% займала заморозка листкових виробів.

Драйвери для ринку хлібної та кондитерської заморозки

Ключовий драйвер розвитку цього ринку — HoReCa і пекарні-кондитерські, які розвиваються самостійно. Найактивніше заморозка буде рости в такому сегменті, як B2B2C, коли заморожена продукція купується бізнесом, але не для продажу, а для виготовлення іншої продукції для кінцевого покупця. У сегменті ж b2c (продукція для кінцевого споживача) особливого зростання не передбачається, і чесно кажучи, для нього немає передумов. У мегаполісах ринок настільки насичений пекарнями, що незрозуміло, навіщо випікати круасан вдома, якщо його можна з’їсти в найближчому закладі?

Основна частина заморозки — це дрібноштучні виробита здоба: пиріжки, булочки для гамбургерів тощо. Багатьом зручніше відкривати пекарню без тривалого тестоведения, борошна, складного і дорогого обладнання, застосування всіляких заварок і заквасок, — можна просто поставити грубку, купити хороший заморожений хліб і розігрівати його. Так що сегмент хлібів з високим ступенем готовності однозначно буде зростати.

Зростання в сегменті замороженої кондитерської продукції

Для цього однозначно є передумови в мережевому ритейлі і в HoReCa. Крім зручності використання такої продукції, заморозка практично перетворює в нуль повернення, які вбивають кондитерську галузь.

Навіть в ході виробництва багато заводів морозять свою кондитерку для оптимізації технологічного процесу. Зробили 1000 тортів, заморозили, поклали на склад, знадобилися — можемо їх дефростувати, дооформити та продати. Це вигідно і зручно, цей сегмент точно буде рости. А от приватна «кондитерська» від заморозки не постраждає.

Чи сумісні заморозка та тренд на здоровий спосіб життя?

Сумісні за умови заморозки. Якщо ми хочемо зробити хліб з терміном придатності 30 діб, ми будемо змушені покласти в нього додаткові інгредієнти. А заморожений хліб півроку пролежить без консерванту. Сам по собі хліб — цілком ЗСЖ-івський продукт.

Заморожена продукція як «швидка їжа»

Розігріти пиріг не так вже й швидко, та й той круасан, який розігріють в пекарні в пароконвектоматі буде набагато краще того, що споживач зробить дома у своїй духовці. Дефростація иа розігрів теж вимагає дотримання певних умов. Якщо їх порушувати (а при домашньому приготуванні — це буде завжди) то і результат буде далекий від ідеалу.

Метки:

Похожие записи:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *