Курс на перекус
  • 28 января, 2020

Останніми роками на основі аналізу змін на ринку продуктів харчування були сформульовані ключові тренди в маркетингу, а також з’явилися нові продуктові тенденції. В Україні товарна група «снеки» дуже динамічно увійшла на вітчизняний ринок, нині їх можна купити практично в кожній торговій точці.

Головні атрибути снекових товарів:

  • тривалий термін зберігання (близько 6 місяців);
  • індивідуальна упаковка; невелика вага;
  • продукт можна тут же з’їсти.

Швидкий темп життя, брак часу і нова звичка їсти «коли і де зручно» збільшили споживання снеків, що містять фрукти, овочі, горіхи, в’ялене м’ясо тощо. Активно розвиваються сегменти спортивних, корисних (наприклад, печиво зі злаками та зародками пшениці) та м’ясних снеків.

М’ясні снеки – наразі найменше представлені на ринку порівняно з іншими видами снеків. Але ця продукція стає дедалі популярнішою, асортимент пропозицій розширюється. Крім шоколадних батончиків, чіпсів, сухариків, горішків, нині можна перекусити м’ясними снеками. Їхня популярність передусім ґрунтується на тому, що м’ясні снеки – це готова легка закуска, а ще повноцінний поживний перекус. Виробники стверджують, що це «здоровий продукт» з необхідною кількістю білка і мінімальним вмістом жиру.

Сучасні технології м’ясопереробки дозволяють розширювати асортимент виробів, у тому числі завдяки виготовленню м’ясних снеків. Цей сегмент виробництва вважають високорентабельним. Останніми роками його частка значно збільшилася в загальному обсязі м’ясної продукції. Снеки можна виготовляти з будь-яких видів м’яса: свинини, яловичини, курки тощо. Щодо складу м’ясних снеків: вони можуть бути цільном’язові й фаршеві. Завдяки зручній упаковці, їх можна реалізовувати й через торгові автомати.

В’ялене м’ясо, яке використовується для снеків, зберігає всі поживні і корисні властивості свіжого аналога. При цьому воно має тривалий термін зберігання і вигідно відрізняється від звичайної м’ясної продукції зручністю споживання – перекусити можна на ходу. При цьому в подорожах, походах, на роботі, в транспорті м’ясні снеки, завдяки поживності та користі, можуть замінити повноцінний прийом їжі.

Експерти вважають, що зростання виробництва м’ясних снеків пов’язано передусім з інтересом до продукту, який раніше практично не був представлений на українському ринку. Продажі цих снеків у найближчі роки можуть збільшитися. Але не слід очікувати дуже стрімкого зростання. Цей досить дорогий продукт має багато аналогів, і в нинішніх умовах загального зниження платоспроможності навряд чи матиме високий попит у споживачів.

Джерело: Журнал «Харчовик» №9-10 (249), 2019 р.

Метки:

Похожие записи:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *